Fişă de Top

Jurnalul Minunilor 2010

Posted in grun by Karina Zotta on Ianuarie 3, 2010

Dupa cum am pasit in 2010 ma gandeam ca nu ma va mai surprinde cu nimic acest an. “Under The Tuscan Sun” cu uimitoarea Diane Lane a fost ultima chestia care mi-a lasat “relaxata” materia cenusie in 2009. Se zice ca in a treia zi se intampla minunea, dar din proprie experienta stiu ca se intampla numai daca stii tu “s-o intampli”.

Astazi, imediat dupa ce m-am ridicat din pat, am dat de o buburuza in casa, in plina iarna. Se zice ca vine la norocosi, dar poarta si noroc. Imediat am inceput sa ma documentez: cu ce se hranesc, ce mediu le prieste si cat traiesc. Supravietuiesc si pana la un an, se hranesc cu insecte super-micute (purici de pe plante) si sunt nelinistite.

Deja e noapte iar buburuza mea nu a disparut de langa mine. I-am adus un ghiveci cu floare ca sa-i fie mediul familiar, am pozat-o ca sa se simta vedeta de pea cum pentru ca am ganduri mari. Mi-a placut cum a reactionat la o coaja de kiwi: a stat nemiscata, se parea ca isi ia din dulceata coajei, apoi imediat a plecat, pesemne ca si-a luat portia. S-a pitit pe marginea ghiveciului, mai la umbra! Sper sa supravietuiasca celor cinci stele cu care e tratata de mine.

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. danut chidon said, on Ianuarie 3, 2010 at 21:35

    la multi ani !

  2. Andrei said, on Ianuarie 4, 2010 at 13:37

    Asta e norocul tau pentru anul 2010! Ai sa vezi!


Lasă un răspuns

